علوم کامپیوتر رامسر

وبلاگ دانشجویان علوم کامپیوتر رامسر

علوم کامپیوتر رامسر

وبلاگ دانشجویان علوم کامپیوتر رامسر

Gdata AntiVirusKit Professional 2006

** Gdata AntiVirusKit Professional 2006 ویروس کشی قدرتمندو 2 موتوره !

شرکت نرم افزاری G DATA Software که اکثرا در زمینه ی نرم افزارهای امنیتی فعالیت دارد , ویروس کش بسیار قدرتمندی را با نام AntiVirusKit 2006 داراست که نیاز امنیتی شما به داشتن یک ویروس کش کامل را رفع می نماید .

این ضد ویروس که به خاطر ویژگی 2 موتوره بودن و DoubleScan خود تا حدودی منحصر به فرد است و با سرعت بالا قادر به شناسایی تعداد بالایی ویروس و نرم افزار مخرب است که بنا به ادعای سایت سازدنده از تمامی نرم افزارهای ضد ویروس مشابه سرعتش بالاتر است .

برخی ویژگی های کلیدی AntiVirusKit 2006 Professional :

امنیت بالای نرم افزار : قادر به جلوگیری از تمامی خطرهای اینترنتی که شامل Email ها , دانلود ها و وب سایتها و .. آلوده است , می باشد . AntiVirusKit 2006 از سیستم شما در مقابل تمامی ویروسها , کرمها , تروجانها , Backdoor ها , Dialer ها ( نرم افزارهایی که بر روی سیستم شما نصب و خود به خود شماره گیری کرده و به ISP خود در کشوری دیگر متصل شده و پول تلفن هنگفت می آورد ) , Spyware ها ( نرم افزارهای جاسوسی) , Adware ها ( نرم افزارهای تبلیغاتی ) و ......محافظت به عمل می آورد .

تکنولوژی اسکن 2 موتوره یا همان DoubleScan : این ویروس کش از تکنولوژی جستجوی 2 ویروس کش قدرتمند جهان یعنی Kaspersky و BitDefender سود می برد !

قادر به شناسایی تمامی فایلها و آرشیو هاست و همچنین مجهز به تکنولوژی Heuristic detection برای شناسایی ویروس های ناشناس و جدید از روی فعالیت مشکوکشان است .

بخش جدید OutbreakShield :

این ویژگی همراه با ویژگی DoubleScan سه سپر محاظتی امنیتی رو برای سیستم فراهم می آورد . نرم افزارمحافظت سریع علیه ویروسهای جدید و تکنولوژی نو که سبب می شود Email های ویروسی رو بین 30 -120 ثانیه پس از دریافت مسدود می سازه از ویژگی های این بخش می باشند .

تکنولوژی بالای تمام خودکار نرم افزار : از ویژگی های این بخش می توان به مسدود کننده ی ویروس های Email در نرم افزار های معروف Email Client مانند Outlook, Outlook Express, Mozilla, Eudora و ... , پشتیبانی ویندوز های 64 بیتی چک کردن ترافیک ویروسی HTTP , ویژگی قرنطینه ساخت فایلها و اسکن و پاک سازی در صورت امکان برای تمام فایلها و ویژگی Boot Scan اشاره نمود .

سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند شامل اطلس ویروسهاست که برای توضیحات در مورد ویروسها و نرم افزارهای ناشناس است ( حتی در حالت آفلاین ) , AVK SecurityAgent که شما را از آخرین آپدیت ها نرم افزار و و ضعف های امنیتی باخبر می سازد و AVK InternetAmbulance که مخصوص چک کردن فایلهای مشکوک است , می باشد .

**تهیه و تنظیم: شکوفه طاهری**
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد